بازار روت فائی ، سریناکارین
بازار روت فائی ، سریناکارین

بازار روت فائی ، سریناکارین

Rot Fai Market , Srinakarin

 

بازار روت فائی در سریناکارینبرای خاطرات به سبک قدیم و اندازه خیلی بزرگش معروف می باشد. یکی از مراکز خرید معروف در بانکوک است .دلیلی که این مرکز خرید منحصر به فرد است اجناس ان از سراسر دنیاست مانند چین,میانمار, امریکا,اروپا و تایلند میباشد که این بزرگترین تفاوت ان میباشد.از روزهای یک شنبه تا 5 شنبه باز است.در تور تایلند ما شرکت کنید و یک شب سرگرم کننده را در این بازار سپری کنید.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

http://www.thailand20.com/thailand-tour

این بازار در حومه شرقی واقع شده پشت سر میدان secoon ( در سال 2013 از شمال شهر به اینجا نقل مکان کردند) بهترین راه برای رسیدن به انجا از طریق تاکسی میباشد. و به سه بخش تقسیم می شود. تمام لباس ها و مدها کلکسیونی نادر از سراسر جهان هستند و تنقلات ارزان و خوشمزه را می توانید به وفور در اینجا پیدا کنید.کلکسیونی از مبلمان عتیقه, اجناسی از ژاپن و فرانسه همه چیز از کالاهای خانگی, لوازم الکتریکی قدیمی ,اسباب بازی کودکان ,دارای گلخانه برای فروش گلهایی زیبا ,قیمت ها پایین است و خریداران چانه زنی میکنند. اکثر اجناس دارای برچسب قیمت می باشند. دارای رستوران ها و کافه های متعدد است تا شما در انجا استراحت کرده و سپس به بقیه خرید خود ادامه دهید. یکی دیگر از بازار خای شبانه بانکوک بازار بزرگ جی جی سبز بانکوک می باشد.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

http://www.thailand20.com/thailand-tour

 

Opening Hours : 17:00 - midnight (Thurs-Sun
(Location : Srinakarin Road Soi 51 (behind Seacon Square
(BTS : On Nut (closest station but still requires a taxi journey
Tel: Srinakarin Rot Fai Market : +66 (0)8 1827 5885, +66 (0)8 6126 7787, +66 (0)8 1732 8778, +66 (0)8 1752 5588, Ratchada Rot Fai Market : +66 (0)92 713 5599


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مراکز خرید بانکوک , مراکز خرید تایلند,
نويسنده : سمیه عزیزی